top of page

Privacybeleid

1. Welke gegevens verzamelen wij?

Om haar diensten te kunnen verlenen, moet Easy up informatie over u verzamelen en verwerken. De gegevens die wij verzamelen, zijn afhankelijk van de context van uw interacties met Easy up en de keuzes die u maakt, waaronder de diensten die aan u worden geleverd.  

Let op: u kunt zelf kiezen welke gegevens u ons toestaat te verzamelen. Wanneer u wordt gevraagd persoonlijke gegevens te verstrekken, kunt u weigeren. Als u ervoor kiest om de gegevens die nodig zijn om de dienst te leveren niet te verstrekken, kunnen we mogelijk de dienst niet leveren.  

---

2. Categorieën van verwerkte gegevens

De gegevens die wij verzamelen en verwerken, kunnen onder andere de volgende gegevens omvatten:  

- Identificatiegegevens: zoals uw voor- en achternaam, e-mailadres, postadres, telefoonnummer en andere soortgelijke contactgegevens, geboortedatum en -plaats, geslacht, land en voorkeurstaal;  
- Elektronische identificatiegegevens: wij gebruiken cookies om gegevens te verzamelen over hoe u onze website gebruikt en onze marketing-e-mails bekijkt. Dit kan bijvoorbeeld informatie bevatten over de pagina’s die u hebt bezocht op de Easy up-website, hoelang u erop bent gebleven of op welke elementen u hebt geklikt;  
- Professionele contactgegevens: zoals uw functie, functietitel, afdeling, organisatienaam, omvang en locatie, en of u al dan niet namens een klant handelt;  
- Financiële informatie: zoals gegevens van uw financiële rekening, indien nodig voor betalingen of om contractuele verplichtingen na te komen of aanverwante doeleinden;  
- Contractuele informatie: alle informatie verstrekt door de betrokkene die nodig is om de contractuele verplichtingen van Easy up uit te voeren.  

Easy up vraagt of verzamelt geen bijzondere categorieën gegevens (zoals strafrechtelijke gegevens, medische gegevens, biometrische of genetische gegevens, raciale of etnische afkomst, politieke opvattingen, religieuze of levensbeschouwelijke overtuigingen, lidmaatschap van een vakbond of gegevens over iemands seksuele leven), tenzij strikt noodzakelijk in het kader van een arbeidsrelatie of contractuele verplichting met een klant.  

---

3. Hoe verzamelen wij uw gegevens?

Dit privacybeleid is van toepassing op persoonlijke gegevens die Easy up verzamelt via u of derden en waarmee u specifiek als individu kunt worden geïdentificeerd. Easy up kan uw persoonlijke gegevens op verschillende manieren verzamelen:  

- Cookies: wij verzamelen uw gegevens wanneer u instemt met het gebruik van verschillende categorieën cookies bij het bezoeken van onze website. Cookies zijn kleine stukjes tekst die op uw computer of andere internetapparaten worden gedownload wanneer u een website bezoekt. Ze stellen Easy up in staat om informatie te verzamelen over hoe u onze website gebruikt, met als doel de algehele gebruikerservaring te verbeteren.  

Er zijn twee soorten cookies op basis van hun levensduur:  
  - Sessie-cookies, die worden verwijderd zodra de browser wordt gesloten;  
  - Persistente cookies, die op het apparaat van de gebruiker blijven opgeslagen voor een bepaalde tijd.  

Daarnaast zijn er cookies van:  
  - Eerste partijen, ingesteld door de website die u bezoekt;  
  - Derden, ingesteld door externe websites via diensten die zij aanbieden.  

- Andere bronnen: Easy up kan uw gegevens ook verzamelen wanneer u gebruikmaakt van onze diensten, wanneer u een zakelijke relatie aangaat, of via derde partijen die wettelijk bevoegd zijn om deze gegevens met ons te delen.  

---

4. Doeleinden van het verzamelen en verwerken van persoonsgegevens

Easy up verwerkt uw persoonsgegevens alleen in overeenstemming met de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming) en op basis van een wettelijke grondslag:  

- Om diensten te leveren die u hebt aangevraagd; 
- Om contractuele verplichtingen na te komen;
- Voor communicatie en klantenservice;
- Om te voldoen aan wettelijke verplichtingen (bijv. AML/KYC);
- Voor wervingsdoeleinden;
- Voor marketing en promotie van evenementen (legitiem belang);
- Voor interne operaties en naleving van bedrijfsbeleid;
- Om te voldoen aan toepasselijke wetten en regelgeving.  

---

5. Delen van uw persoonsgegevens

Easy up deelt uw persoonsgegevens alleen indien nodig voor het leveren van de gevraagde diensten, met uw toestemming of zoals vereist door de wet. Dit kan betrekking hebben op:  

- Dienstverleners, zoals IT-dienstverleners of marketingbedrijven;  
- Derden zoals notarissen, banken of overheidsinstanties;  
- Affiliates of dochterondernemingen binnen de Easy up-groep.  

Wanneer gegevens worden overgedragen buiten de EU, zorgen we ervoor dat passende beveiligingsmaatregelen, zoals standaardcontractbepalingen, worden toegepast.  

---

6. Uw rechten

U hebt recht op toegang, correctie, verwijdering, beperking van verwerking, bezwaar en gegevensoverdraagbaarheid met betrekking tot uw persoonsgegevens. U kunt ook een klacht indienen bij de Gegevensbeschermingsautoriteit (GBA) als u van mening bent dat uw gegevens niet conform de AVG worden verwerkt.  

---

7. Bewaring en beveiliging van gegevens

Easy up bewaart uw persoonsgegevens alleen zolang nodig is voor de doeleinden waarvoor ze zijn verzameld of zoals wettelijk vereist. Wij hanteren technische en organisatorische beveiligingsmaatregelen om uw gegevens te beschermen tegen ongeautoriseerde toegang of verlies.  

---

8. Contact opnemen

Voor vragen of verzoeken met betrekking tot uw persoonsgegevens kunt u contact met ons opnemen via:  
E-mail: easyup.srl@gmail.com  
Adres:** Place Pierre Delannoy 54, 7850 Enghien  


 

bottom of page